nupel47 Merhabalar 1.sınıfa nasıpse başlayacağız var mı heyecan ne gibi hazırlıklar yaptınız ? İşte öncesi el alışması için etkınlık falan bırşey yaptınız mı veya el yazması harf vs gösterdınız mı ? Neler yaptınız kısacası hazırlık olarak
melosunannesi nupel47 hem birinci sınıf annesi hem 2 buçuk yaş ve 2 aylık bebem var bu yılın hunisiz geçmesi için dua ediyorum çünkü getir goturunude ben yapicam çantamizi formamızı birkaç eşyasını aldım sayıları yazıyor biliyor zaten ama sesli harflerden gosteriyim dedim hiç yapasi yok bende zaten haftaya basliycaz yazmak zorunda kalıcak diye ses etmiyorum
kurtege Ben kalın kalem aldım harfleri yazdırıyorum . Çizgi çalışmaları yaptırıyorum . Oyun hamuru , Mandela boyama seti . Eli alışsın diye yaptırıyorum sürekli. Kaç yaşında çocuğunuz ? 2018 Mayıs doğumlu benimki ?
erseerse nupel47 temmuz 2018 🥰 hiç bir şey öğretmedim çalışma da yaptırmadım. Okulda güzelce öğrenir 🤲🏻
kurtege nupel47 ben öğretmen olduğum için harfleri öğrettim hepsini . Dedesi, halası ve amcası da sınıf öğretmeni. Onlardan biraz taktik aldım . Sadece harfleri gösterdim . Yazdırdım bol bol .çizgi çalışması yaptırıyorum
nupel47 kurtege Banada göstermeyın önceden dedıler sonra yanlış öğrenince doğruyu göstermek zor oluyor dedıler bılemedkm bende
kurtege nupel47 1 hafta kaldı zaten hiç aklını karıştırmayın . Okulda öğrenir siz de destek olursunuz . El kasları gelişsin diye bol bol oyun hamuru ile oynatın .
nupel47 melosunannesi ayyy 🥹🥹🥹 işiniz zor olacak sanki ama Altından kalkarsınız inşallah benimde ana sınıfı ve ilk okul 1.sınıf size zahmet bir hunide bana gönderin 🤓
Dilaradeniz melosunannesi kendimi gördüm bir an 🥹 kızım üçüncü sınıf ama bire başladığı zaman ben de çok koşturmaca içindeydim iki oğlum daha var. Size kolaylıklar diliyorum ben atlattım. Gerçekten zor herseye yetişmek Allah yardımcınız olsun
nupel47 kurtege oyun hamuru işte çizgi vs hep alıştırmalar yaptı renk sayılar falan öğrendi bakalım ne olacak
melosunannesi nupel47 kırmızı olsun hunimiz üç kuruş fazla olsun😂😂bitek getir götür için stres yapıyorum yoksa gerisi olur giderde😄
kurtege nupel47 çok başarılı olacaklar inşallah . Şuan en büyük duam iyi bir öğretmene denk gelmesi 🙏ilkokulda öğretmen çok önemli .
kurtege nupel47 aynen ben de çok heyecanlıyım . Her şeyini aldım . ( ayakkabı , çanta , sülük gibi ) . İlk çocuğum ya hem çok stresliyim hem çok heyecanlı . Allah iyilerle karşılaştırsın evlatlarımızı 🙏