37+3 te normal doğum oldu benimki. Daha doğrusu doktor doğumu başlatmak istedi tansiyon 14/9 çıkıyor her kontrolde diye. Sınırda protein kaçağı da olunca hafif preeklampsi diye teşhis koydular 🫠 kontrole diye gittim 4 cm açıklık varmış hastane odasında buldum kendimi 🥹 verdiler suni sancıyı 6 saat sancı çektim. Kontrolde doktor elle muayene yaptı açıklık için, elle muayeneden sonra nişan geldi. Suni sancı verildikten sonra tekrar açıklığı kontrol ettiğinde de suyumu patlattı 🫠 ilk doğumum olduğu için bir kesi atıldı ama içeriden de yırtılma oldu sanırım dikiş attılar kaç dikiş bilmiyorum. Çok zorlanacağım diye düşünmüştüm fazla kilom vardı çünkü, 94 le girdim doğuma. Ama fazla zorlanmadan doğum yaptım çok şükür 🙈