ZeydsMom y_nilos esiniz destekse, maddi manevi ikinci bebege yete bileceginizi dusunuyorsaniz yapin .
kubra00k Bende oğlumun kardeşi olsun çok isterim. 1 yaşınd oğlum. Ama kendimi hazır hissetmiyorum asla. İkinciyi bakamam yani zaten yalnızım. Fakat yaşım 35 . Yani çokta bekleyemem eğer olacaksa. Bende sizin gibi aradayım
nilesea AslanKadini kesinlikle benim de eşim de istiyor 2.yi ama kararın bana ait olduğunu düşünenlerdenim, çünkü en çok benim hayatım ve ruhum etkilendi 29 aylık kızımı büyütme sürecinde, eşim de çok yardımcı olmasına rağmen. Çünkü adı üstünde YARDIMCI.
AslanKadini nilesea vallah bende yardım da pek yok o yüzden tek çocuk kalacak oğlum ben ikincide çook zorlanırım bi de bunu gebelik süreci var yok vallah
Deletedmom_182 y_nilos hazır hissetmiyorsan düşünme bile.Yarın bir gün zor geldiğinde eşin sıyrılabilir ama sen asla🫠
nilesea TwinsAndBeren sağlıkla gelsinler inşallah ☺️ bir arkadaşımın 7 yaş ve 4 yaş ikizler olmak üzere 3 tane kızı var, son bir yıldır rahatlar şükür, Allah kolaylığını verir inşallah size de 🙏