y_nilos benim de kızım 19 aylık, ben de sizin gibi çok düşündüm, ara verirsem ve büyüyünce rahata alışırsam bir daha 2. Çocuğu göze alamam gibi geldi. Biraz zorlanırım ama beraber büyürler kafasıyla yapmaya karar verdim. Hamile kaldım ve sürpriz İKİZZZ 😂😂 biraz şok yaşadım tabi ama şu an kabullendim, ikisini nasıl büyütürüm diye düşünürken 3. Çıktı🤣 her ihtimali göze alarak karar verin derim 😀