anonim96 canım benim kızımda 10 aylık yemiyor aslında oncesinde yiyordu diş girdi araya giriş o giriş:(bizimde heryer yemek oluyor halıyi yariya kadar topluyorum artik hergun mama sandalyesini kırklıyorim resmen ama nasil olduysa 3.4 gündur yiyor seviniyorum sabah bende onunla kahvalti yaoiyorum sende öyle yap onun kahvaltisi ile kendi kahvalti tabagimi hszirliyorum bi ona bi kendime😃oyun gibi yapip yediriyorum peynirli yimurta yap,papataesli yap 2 günudr tuttu bunlar bende.sanada fikir olsin.