Yaşamaya çalışıyorum ama her şey o kadar zor ki Ne bileyim içimi dökmek istedim 11 aylık kızım var Ailem çok uzakta her şeyine ben baktım doğduğundan beri bir haftalıktan beri Ama artık Elim kolum kalkmıyor kahvaltı yapmıyorum Çok uzun zamandır iki üç gündür akşam yemeği yemiyorum depresyona mı girdin bilmiyorum Kızım ben hiç rahat bırakmıyor sürekli üstümde olmak istiyor oyun oynamak istiyor ev işleri öylece duruyor 2 ay oldu taşınalı hala yerleşemedim doğru düzgün içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor Burası iyi ki var Aklıma geldikçe hep burada soru soruyorum yardımcı olan oluyor linçleyen oluyor Burası benim sığınacak limanım gibi eşimi haftada 2-3 kez dışarı çıkar çıkma derim anlamaz bize de vakit ayırır hakkını yiyemem ama Haftada iki kez dışarı çıkmasını da istemiyorum ya da 3 kez çıkıyor bazen Kızım hiçbir şey yemiyor 11 aylık olacak ama hala mama ile besleniyor sadece muz şeftali üzüm karpuz yiyor aylardır ağzıma yumurta sürmez Ne olacak böyle bilmiyorum çok yoruldum