babyaksu Göğsü soğuk degılse korkulacak birsey olduğunu zannetmiyorum hava çok sıcak isilik olur kalın kalın giydirmeyin sarmayın 🥹
kubra00k Bebeklerin buz gibi olması içten ateşi olduğu anlamınada gelebilir, lütfen öyle çok sarmayın daha fena olur. Uygun ısıda bir odada üzerini biraz örtün yeterli.
AegeansMom nisaxp ateşi varmı diye sormadım vücut sıcaklığı düştü diyince sordum. 36nın altında değilse bişeyi yoktur
kubra00k nisaxp ben oğlumu hiç kundak yapmadım, onu öyle görünce üzülürdüm, yayıla yayıla uyurdu. Eğer uyumada güçlük çekmiyorsa kundak yapmayın derim. Rahat etsin bebeğiniz
mirooooo nisaxp bir de size tavsiyem oda termometresi yoksa alın odanızda bulundurun ideal sıcaklığı aşmasın
mirooooo nisaxp bebeklerin göğsünden veya sırtından üşüdüğü anlaşılır. Çok sıcak olduğu için terlemiş ve kendini vücudu soğutmaya almış olabilir o yüzden size öyle gelmişte olabilir dikkat edin bu sıcakta sıvı kaybı olmasın bebişte terletmemeye özen gösterin