nisaxp Bebeğim 8 günlük bugün ilk banyosunu yaptırdım akşama doğru vücut ısısı düştü 2 battaniye ile sardım bir şey olur mu bende gripim
AegeansMom nisaxp ateşi varmı diye sormadım vücut sıcaklığı düştü diyince sordum. 36nın altında değilse bişeyi yoktur
mavi176_ Ateşi yoksa veya düşük değilse neden iki battaniye anladım bebeklerin elleri ayakları soğuk olur hava çok sıcak iki battaniye havale geçirtir Allah korusun
minikkurabiyee nisaxp ateş ölçerle ölçtün mü ateşini kaç çıktı bu sıcakta vücut ısısının düşeceğini sanmıyorum bu sıcakta da 2 battaniyeye sarmissin çok terler sıcaklar havalesi geçirir bu sefer
nisaxp minikkurabiyee bebeğin ateşi yok bugün duş aldırdım ilk duşunu aldı akşama doğru yüzü soğumaya başladı ısınmadı hiç bende korktum biraz
mysozclk nisaxp bu sıcakta bebek 2 battaniyeyle terle soğu olur o zaman hasta edersiniz kac oldu vucut ısısı yuzu soguk diyorsunuz yuksek ihtimalle terleyip soguyor cunku cok sıcak
minikkurabiyee nisaxp tamam ateşi olmadığını anladım ama ateş ölçerle vücut ısısını ölçtün mü 36 dan düşük çıktı mı yeni doğan bebeklerin genelde yüzü elleri ayakları soğuk olabilir
nisaxp 1 çok ince battaniyeyle kundak yaptım diğer ince battaniyeyi de gögüsüne kadar kapattım da kaldırdım şimdi üstündeki battaniyeyi 1 tanesiyle kundakta duruyor yüzü çok soğuk diye panik olduk
nisaxp minikkurabiyee şimdi eşime aldırmaya gönderdim sık sık bakıcam tek kundakta yatıyor bebek de üstündeki fazlalığı aldım sürekli sıcak olduğu için kendisi birden soğuk gelince ürperdim
KaynanaYiyen nisaxp çocuklar sıcaktan hasta olur. Bu yaz sıcağında iki battaniye ile sarmayın. Birşey olmaz.
minikkurabiyee nisaxp yok canım endişelenme bu sıcakta çok basırma terlerse daha çok sıkıntı serin tut ölç getirdiğinde için rahat etsin benide haberdar et merak ettim
mirooooo nisaxp bebeklerin göğsünden veya sırtından üşüdüğü anlaşılır. Çok sıcak olduğu için terlemiş ve kendini vücudu soğutmaya almış olabilir o yüzden size öyle gelmişte olabilir dikkat edin bu sıcakta sıvı kaybı olmasın bebişte terletmemeye özen gösterin
nisaxp minikkurabiyee muslin battaniye denilen ince battaniyeye kundak yaptım emdirdim yatırdım Şuan iyi çok şükür ben biraz panikatağım en ufak şeyde ortalığı ayağa kaldırıyorum 😂🙏
minikkurabiyee nisaxp iyi yapmışsın canım ilk zamanlar öyle oluyor ama sonrasında insan alışıyor valla bende ilk zamanlar senin gibiydim şimdi kızım 6 aylık çok büyük bir şey olmadığı sürece panik yapmıyorum artık alıştım çünkü 😂