[silindi] hiçbirşey hatta 2 ayda 20 kilo verdim. Bol su içmek , sık emzirmek ve pozitif olmak çok önemli çünkü emzirmek birazda psikolojik birşey. Bana sezeryan olacağım için daha doğurmadan mama biberon göğüs pompası aldılar. Bende hayır benim sütüm var emzirecem dedim ve hiçbirini kullanmadım saat başı emzirdim