Buna sadece gülüyorum😀😀😀 ilk doğduğunda hastanede ağzına Philips 0-6 emzik vermiştim.. şuan 11 ay 10 günlük yani 1 yaşına gelecek ağzında hâla o emzik var😀 onu asla bırakmıyor. Ev emzik doldu ayına görede aldım asla onları almadı.. bende artık bıraktım koca adam oldu 0-6 emzikli duruyor😀