Kahveseveranne alperenmommm ben her çorbasına ilik suyu koyuyorum 7 aylık oldu sade suda pişen hiçbir şeyi yemiyor ilik suyunda pişen her şeyi sevdi çok tatsız olan meyve karışımlarına da pekmez damlatıyorum