alperenmommm kavurmak sağlıksız bir eylemdir biz yetişkinler için bile yağı yakmış oluyoruz, beyaz unun zararlarını biliyoruz malum 3 beyaz derler, güzel oluyor demişsiniz ama bebeğiniz yememiş zaten ve fasulye evet tadı olduğu için çoğu bebek sever salça zaten 1 yaş öncesi önerilmiyor ki benim demek istediğim kendinize havuç çorbası yapmıyorsanız bebeğinize de yapmanıza gerek yok daha siradan yemek yapıyor mantigiyla ilerleyin diyorum 😊 ve sebze yemiyorsa yanında yoğurtla vermek mantıklı sonra yavaş yavaş yoğurtu azaltıp sade sebze yemiş olabilir yada 8. Aydan sonra kıyma tavuk vs eklerseniz daha lezzetli olabilir