Ben gittim bir haftalikken ve bir aylikken.Karindan bakti bir sorun yok her şey normal dedi.Sikayetin var mı diye sordu yok dedim.Bir daha gelmeme gerek var mı dedim ,şikayetin olmadığı sürece yok dedi.Yillik kontrole gelebilirsin dedi.Miyomum vardı ,doğum sonrası küçülmüş yarıya inmiş onu ogrendim