Kızlar 4 ay önce doğum yaptım sezeryan sadece bir defa kontrole gittim 3 hafta sonrasında gittim doktor alttan muane değilde karından ultrasonla muayene etti herşey normal dedi bir daha gitmedim ama çoğu alttan bakıp Rahime bakıyormuş bana bakmadı aklıma takıldı birşey olsa karından da görünür diye düşündüm sadece karından muayene olan var mı doğum sonrası 🙏