simseklivekalpli Kivircikbiri şehir hastanesinde sadece excimer yöntemi varmış. Ben dunyagozde muayene olduğumda yalan olmasın lasik yöntemi size uygun demişlerdi sanırım 1.5 sene geçti nerdeyse unuttum.
Kivircikbiri simseklivekalpli bazı kurumlarda çalışanlarla anlaşması da olabiliyor ondan kaynaklı da olabilir ya da doktordan doktora da değişebilir özellerde doç. Uzm.prof farkı olabiliyor
alyami simseklivekalpli gözdeki sıkıntıya göre benim annemin her iki gözünde de sıkıntı var . Anjiyo,lazer ,mercek hepsi yapıldı