simseklivekalpli gazide katarakt için bir kaç yakınım ameliyat oldu cüneyt hocaydı sanırım, çok da memnun kaldılar. Ücreti de çok makuldu(3 sene civarı oluyor). Sizin yaptırmak istediğinizle aynı işlem olmayabilir ama yine de görüşebilirsiniz, ilgili ve iyi bir doktordu kendisi