Misscalifornia Ben yalnız başıma olduğum için böyle bişey almak istedim çünkü emniyetli olsun, üzerinde uyursa yatırıp uyuyup kalsın istedim . Şimdilik pek sevmiyor ama benimki hiçbişeyi çok sevmiyor fazla durmuyor üzerinde o yüzden sinir oldum. İlerleyen zamanlarda ne olur bilmiyorum. Sağlam ve güvenilir duruyor evet ama şöyle bir eksisi var . Tepsiyi çıkarınca nereye koyacağımı şaşırıyorum. Bazı modellerde tepsiyi çıkarınca sandalyenin arka ayağına takılıyor ama bu takılmıyor. Ama tepsi takılı halde katlayabiliyoruz o kısmı güzel. Katlama kısmını pek beğenmedim sanki mamamia modeli daha kolay katlanıyordu diye hatırlıyorum. Çocuk içindeyken yatma oturma pozisyonlarını ayarlarken bi tarafı aşağıda kalıyor biraz tam geçmiyor yani iyice dikkat ederek tık ettirip ayarlamak gerekiyor. Asansör kısmını çocuk içindeyken de rahatlıkla indirip kaldırmak gerekir diye düşünüyorum ama rahat yapamadım. Aslında henüz alalı 2 hafta oldu olmadı o yüzden bu kadarcık deneyimledim. Ekgıdaya geçmedim daha geçince neler olur bilmiyorum ama zaten diğer özellikler de çok önemli. Yemek yemeye başlamadan olumsuzluklar yaşadıysam sonra ne olur bilmiyorum. Diğer basit modeller güvenilir mi onu gerçekten bilemiyorum. Bide ben bilmediğim için ön tepsiyi çıkartmadan bebeğimi oturtmaya çalıştım ama bacağı sürttü çok kızardı ağladı o kısmını da söyleyeyim dedim. 3-4 gün önce E bebekten bildirim geldi . Joie Mimzy Lx mama sandalyesi 6 binden 4 bine düşmüştü. Bunu da burda öneren olmuştu. Ben Luccayı 3 bine aldım ama eğer joie o zaman indirimde olsaydı iyice araştırıp ona bakardım. Onun sadece asansörü çok aşağı inmiyor sanki tam bilmiyorum ama koltuk kısmı güzel gibi.
Çocuktan zar zor yazdığım için umarım anlaşır yazabilmişimdir. 🙏🏻🥰