blogmomies normalinden uzun ve iri bir bebekte nasıl olur bilemiyorum, benimkinin oturma alanı bana bi tık küçük geliyor ama benim bebeğim minyon bir bebek olduğu için rahat şimdilik ama sizinkini bilemedim. duux dinner mama sandalyesi kullanıyorum. Bebeğim 5 aylık oldu, henüz ek gıdaya başlamadık ama 3 aydır kullanıyorum, yatar pozisyonu olduğu için mutfaktayken vs yanımda duruyor. Yüksek olduğu için beni izleyebiliyor, biz yemek yerken yanımızda olabiliyor. Ayrı pedi var yıkanabilir ama asıl kumaşı silinebilir bir kumaş. Ek gıdada da işimizi kolaylaştırır diye düşünüyorum. Ayrıca yüksekliği de ayarlanabiliyor, oyun vs kurarken artık daha rahat ediyoruz. Mutfağım küçük olmasına rağmen benzer modellere göre daha ufak (mağazada prego alayım diye gitmiştim ama bunun daha ufak ve aynı özelliklerde olmasını daha çok beğenmiştim). Tekerlekli olması da işimi epey kolaylaştırıyor, odadan odaya şıp diye geçiyor hatta banyoda saçımı bile yaparken yanıma alıyorum 😂