_Goktugunannesi__ benimkisi bakır. Takmadan önce doktor da söylemişti zaten adet süren uzar, kanama miktarın artabilir diye. Leke bende de oluyor tabiki. Artma miktarı hakkında şöyle diyeyim ilk günler bile resmen lekeydi , kanama görmüyordum hiç. Lekelene lekelene bitip gidiyordu adetim şişkinliğim gitmiyordu asla . Spiralden sonra en azından ilk 3 gün falan kanama görüyorum , abartı olmuyor yine de. 5 günden sonra leke gelmeye başlıyor artık yavaş yavaş bu şekilde 8-10 gün arasında tamamen bitiyor. 1 yıl olacak bu arada taktıralı şimdilik memnun gibiyim, sadece adetten birkaç gün önce ağrım başlıyor baya bi ve adetin ilk 2 günü falan da çok ağrım oluyor. Normal de de çok ağrılı geçiren bi insandım zaten ama şimdi biraz daha arttı bu da beni biraz zorluyor bazen.