mom97X gittiğim 2 doktor deri altı implantı önermedi , yaşına uygun bulmuyoruz demişlerdi yaşım 25 bu arada. Hormonsuz spiral önerdiler , bende onu taktırdım. Adet sürem bir tık uzadı , miktarı arttı fakat kanamam çok az oluyordu artması daha iyi oldu benim açımdan şişliğim falan gidiyor en azından 😂 korunma yönünden de ek korunma yöntemi de kullanıyoruz bir sıkıntı yaşamadık , 1 yıl olacak takalı. Düzenli kontrol de şart ama bana senede 1 dediler ben 3-4 aya bir gidiyorum 😂 spirali her vücut kabul etmeyebiliyor malesef böyle birşey de var , birçoğu kadın da hep kayma yapıyor mesela bunu da deneyimlemeden anlayamazsınız 🤷🏻♀️