-Cansu52 Anlayışlı bakış açınız ve güzel geçmiş olsun dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim sağolun😇
AslanKadini egeemomss doğruyu söyleyince de bozuluyorlar bence oturup kendi hatalarını gözden gecirmeliler oyuncak bebek değil bu sonuçta bi can .. ben de yemek yapıyorum nolursa olsun yanımda yerde durur oynar içeride dahi yerde bırakmam gözümün önünde olmalı..
hazar2023 AslanKadini ne kadar kötü düşüncelisiniz iyi düşünelim iyi olsun bebeği zaten vicdan azabı çeken anne var karşınızda bide beyin kanaması bilmem ne kötü düşüncelerinizi kendinizde saklayın. Bi kere düşmüş artık daha tedbirli olur. @-Cansu52 sizde korkmayın ne kadar dikkat etsekte bu durumlar yaşanabilir inşallah hiç bişey olmaz
-Cansu52 hazar2023 çok teşekkür ederim gerçekten ben cevap vermek bile istemedim siz yerime vermişsiniz
AslanKadini -Cansu52 sende avukatina güvenip konuşma kendi aklın fikrin var başkasına ihtiyaç duymamalisin.
Noname21 -Cansu52 her çocuk bir kere koltuktan düşüyor gerek daha pturamazken gerek emeklerden gerek yürürken mesela ben hiç koltuğa koymazdım hep yerdeydik yürümeye başladıktan sonra koltuktan zıplayıp yere kafa üstü uçmayı tercih etti bir kere oldu ama oluyor ne saman olacağını da kimse bilemiyor tedbir bizden takdir allahtan Sen yere yorgan ser kalın birşey olsun debelensin
-Cansu52 AslanKadini kaosla beslenen birisiniz sanırım sizinle ikili diyaloğa girmek istemediğim için cevap vermemiştim aslında avukatlıkla alakası yoktu ben zaten üzgün olduğumu dile getirmişim bana verdiğiniz yanıtla ne yapmak istediniz daha çok korkutmak tedirgin etmek ya da daha çok ağlatmak ? Düşüncelerinizi kibar bi şekilde ve beni daha çok ssakinleştirmek adına yanıt vermiş olsaydınız keşke😇İnşAllah aynısı yavrunuzun başına gelmez ve size benim için yaptığınız sert üslupla yorum yapılmaz 🤲🏻😊
Rayndanss Canım düştüğü yer eğer boyundan yüksek bir yerse sıkıntılı olabilir bebek zaten 8 aylık diyorsun kafasının üzerine düştüyse ben olsam acile giderim ne olur ne olmaz.. bir şey olacak mı diye bekleyeceğine gider kontrol ettirirsin
-Cansu52 Rayndanss yok yüksek değildi çok şükür de kusma göz kayması ateş hal ve hareketlerinde felan hiç bi değişiklik olmadı uyutmak için de iki bucuk saat bekledim o sekılde uyuttum hamdolsun inşAllah tekrarı olmaz Rabbim korusun yavrularımızı ilk anneliğim aslında çok da dikkatliyimdir ama malesef engel olamadım 🥺
lolitam -Cansu52 8 aylık bebek tek başına koltukta duramaz ki düşer keşke yere indirseydiniz benimki bir yaşında koltuk tepelerinden inmiyor bırakıp gidemiyorum tuvalete bile kapının arkasında bırakıp giriyorum benim iki evladım koltuktan düşüp kolunu kırmışlardi başıma gelmesin diye elimden geleni yapıyorum dikkatli olun kolunu bir yerine zarar gelmesin
Setenay10 AslanKadini komik olan bir şey göremedim . Ama çok kiniyorsn okuduğum kadarıyla Allah korusun başına gelmesin
AslanKadini Setenay10 kınamıyorum tedbir alın diyorum. Tedbir aldığı halde olsa diyecek bisey yok ama tedbir almadan oylece koltuğun üstüne yatağın üstüne vs . bırakır isen düşer yani bu gayet açık.