İlk defa olan bişeyse kendinizi suclu hissetmeyin bidaha tek basıma yüksekte bırakmazsınız zaten hangi bebek düşmeden büyüyoki hepimiz düşmüşüzdür takip edin kusma bakıslarında dengesizlik görurseniz tepkileri farklıysa doktora götürün bide kulak arkasınsa morluk kızarma givi renk değişimi varmı kontrol edin hersey normal seyirindeyse endişe etmeyin burdaki dünyanın en kötü annesi gibi hissettirenleri okumayın bile nefret ediyorum yargılayan insanlardan tamam en mükemmel anne sizsiniz burda nefretinizi kusmak yerine gidin bebeginizin bezinde boncuk arayın