merve1309 Çok şükür olduk aşıları evet ağladı ama çabucak bitti şuan iyiyiz uyuyo inşallah sorunsuz geçiririz ✨
yaren1106 merve1309 bizim ilk yaptırdığımız gün çok zor geçti surekli agladi gece 12 ye kadar ateşi 38. 2 lere kadar çıktı zibini felan çıkarttım oyle düşürdüm ateşi ama 2 . Gün ve bugün çok daha iyiyiz