merve1309 merhaba, ateş yapmadı. Calpol vermedik. Bence ilaç verilmeden biraz beklemek gerek. Çünkü anladığım kadarıyla her bebek farklı karşılıyor aşıyı. Kızım aynı gün rota da olmuştu. Akşam biraz ağlamıştı ama müdahale etmedik. Bu arada doktorumuz da ateş olma olasılığı çok çok düşük demişti.