Bernaebu Efe34 evet canim 4 ay sonunda yaziyordu uzerinde ama dedigim gibi guzel degildi mumkun oldukca kendiniz yapin hatta tadina sizde bakin aldiklarinizin ben hippin almistim guzel degildi begenmedim
Anita Ayni biz evde nasil konserve yapiyorsak bence onlarda oyle limon suyu ve c vitamini var icinde baskada koruyucu içermiyor ben veriyorum şimdilik yaz da degiliz meyve yok fazla bebeklere verebileceğimiz onyuzden veriyorum
Berilberat Efe34 benimde kizim 3 ay 2 gunluk bende subatta baslicam mecburuz anne sutu olmadigi icin cok normal ek gidaya gecmen zaten dr muzda bu sekilde olmali demisti
Berilberat faziletgurses yalniz şöyle bir durum var 6 ay anne sutu diyorsunuz fakat anne sutu almayan bebekler var ve bu yuzdende 1 bucuk ay erken basliyorlar ek gidaya o bebekleri dusunerek 4 ay mamalati uretiolar yazda degiliz simdiki zamanda yaz meyveleride bulmak mumkun ama malesef hormonlu ilacli kavanozu tercih etmek boule zamnada daha mantikli
aysenur06 [bilinmeyen] evet erken , 6. aydan sonra ek gıda verilsin .sütün yetmiyorsa aptamil 1 numara verebilirsin
Berilberat aysenur06 aptamil 1iciyoruz zatende 3 gun kurali ile 3 kasik gunde yogurtla baslayabiliyorsun veya elma suyu havuc suyu oda gunde yine 3 kasik kadar ek gidaya erken gecmemiz kase kase yemek demek degil anne sutundeki bagisiklik icin olan antikorlar 6 ay gecerli oluyo bide emzirmeyen annelri dusunun hic yok antikor o nedenle erken gecilmesinin sebebi vitamin destegi ociçin in
Efe34 faziletgurses kavanoz mama da bi nevi ek gida sayilir postumda da belirttigim gibi kavanoz mamayi sordm