Efe34 Kavanoz mamayi 4 .ay yazanlari 4 ay basinda verebiliyor muyuz verenler varmi? Oglum 4 aylik oldu vermeyi dsunuyorm da
GozdeDevin2018 Erken değil mi daha ya. Benim kızım 4 ay 2 günlük sadece arada armut püresi azıcık o da yediriyorum başka da yok. 🙄
Efe34 GozdeDevin2018 bnde oyle kavanozu bitirim demiyorm tadımlık bi iki vereym oyle oyle alistraym dedim onun icin erkenmi acaba onu merak ediyorm
Efe34 GozdeDevin2018 evde de yaparm ama onlarida denemek istedim hippinki organik meyve olanlar peki suan verebilirmiyim bilginz vrmi
nilbuglem Efe34 verebilirsin canım ben verdim hipp in ürünlerini arada yapamadığım zaman dışardayken veriyorum.
GozdeDevin2018 Efe34 ne kadar organik olursa olsun raf ömrünü uzacak katkı maddesi var içinde. Ben tavsiye etmiyorum kullanmıyorum da.
Bernaebu Efe34 ben 4.ay sonunda yazandan denedim 1 kasik bebegimde sevmedi uzumlu bilmem neli 🤣sonra tadina bende baktim hic guzel degildi evde kendim yapiyorum herseyini
Efe34 nilbuglem canim bide kavonuzu actigin gibi kac gunde tuketmek gerekir ayni gun icinde bitiremez cunku