Biz de geçen hafta yaptırdık kan tahlilimizi ben daha öncesi hiç doktora götürmemiştim ilk muayneler hariç sağlık ocağında takip ediyorduk üçüncü olduğundan onun rahatlığı var tabi şimdi yeni annelerden aaaa nasıl hiç doktora götürmez linci gelmesin. Ben sağlık ocağının dediği şu verilen kan damlalarından da kullanmadım sadece d vitamini oda onların yazdığı değil temiz içerikli olanından kullandım kullanıyorum da. Kan değerine de o nedenle baktırmak istedim eğer bir düşüklük varsa kan için damla kullanmak daha mantıklı eğer yoksa neden kullanayım. Doktorda başta hiç mi gitmediniz doktora neden kullanmadın damlanı falan dedi neyse kan testi sonucumuz çıkınca da aaa çok iyiymiş evet vermenize gerek yok yediklerinden alıyor yeteri kadar demekki dedi 🤣