Oğlum bugün 9 aylık oldu . Yarın hastane randevumuz var.ankara Lıv hospital da. Bu hastaneye gidip kan veren var mı bebeğiyle . Çok korkuyorum canı acıyacak diye 😞 çok ağlayacak . Siz 9. Ayda nasılsınız neler oldu bebeğinizle ilgili . Biz ne emekliyoruz ne yürüyoruz ne de öyle bir çabamız var . Sinirli dediğim dedik inatçı oyuncaklarının yüzüne bakmayıp sürekli beni gezdir der 🥹