Elommmm Gmzpry yildirimda Selahattin beyi onermislerdi bana fakat benim evim oraya çok uzak oyuzden gidemiyorum.Oralara taşınırsam yaza doğru bende Yıldırım doruktaki Selahattin beye gidicem