Balarisii rica ederim . Hayır yaptırmadık, a ve b var menenjitte. A şimdi olursa iki doz ama 1 yaşı sonrası olursa tek doz o yüzden 1 yaş sonrası olacak. B de şu an yapılırsa 3 doz 2 yaş sonrası 2 doz olarak yapılıyormuş b yide 2 yaşta yaptırmayı planladık doktotumuzla.