Zengo ben de korkarak veren bir insanim hatta bu düşündüğünüzü ben de düşünüyordum bazen yalnizken vermesem mi ya bisey olursa diye ama bu şekilde korkularim daha da büyüyecek ve çocuğum yemek yemeye alisamayacak diye de düşündüm ve tabiri caiz mi bilmiyorum ama korkunun ecele faydasi yok dedim bunu ogrenmesi lazim. Ilk baslarda ben de herseyi yavas yavas verdim daha cok sulu iyice ezilmis yiyecekler ben hic blendir kullanmadim ama hep iyice pişirip catalla falan ezdim ve her lokmasinda okuya okuya besmelelerle verdim hala oyleyim😅 Ilk baslarda bebegim nasil yiyecegini tam bilmiyordu gercekten azicik büyük parçali sert bisey gelse durakliyordu ama son zamanlarda cigneme refleksinin daha gelistigini farkettim bu da yavas yavas oluyor iste, bir de onlarin bazen ögürmesi de iyi birseymis korkmayin kendilerini koruyorlar aslinda ve kati birsey verecekseniz çok minik parcalarla baslayin öğrenmesini saglayin küçücük bir ekmek parcasi mesela elinizle verin yavas yavas öğrensin sonra siz de ona güvenmeye baslayacaksiniz zaten o rahatlatacak sizi, biraz uzun oldu ama.
Bir de yukarida bir arkadas da demis bogazindan aliyorum diye bunu çocuklarını büyütmüş bir arkadaşım da bana demişti hic riske atmayin o durumda direkt sokun parmaginizi agzina kussun diye Allah zorda koymasin yine de tabi