Onların damakları çok güçlü pankek gibi besinleri çok rahat yiyebilirler benim kızımda öğürüyor ama bunun sebebi tamamen sisteme alışmakla alakalı. Doktor öğürüyorsa sorun yok her şey yolunda demektir refleks olarak yeni ek gıdaya geçen bebeklerde bunu bekliyoruz zaten dedi. Bebeğinize güvenin inanın çok daha güzel olacak rondodan geçirmeyin çok fazla püre vermeyin ben de ilk başta öyle yaptım çok zorlandım ilerisi için yemiyor yeme bozukluğu oluşuyor