rabia544 momgirl02 benim sezeryan sonrası yanmam var 37 gün oldu doğum yapalı bol su içip idrara sık sık çıkınca hafifliyor
Hll112 momgirl02 bende de olmuştu ilk günler enfeksiyondan olurmuş. Taburcu olurken doktorum antibiyotik yazmıştı onu düzenli kullanmamıştım hemen düzenli almaya başladım ve çok su içmeye dikkat ettim düzeldi
Themom_ momgirl02 Hiç böyle bir şey yaşamadım doktorunuzun verdiği antibiyotik ve diğer ilaçları kullanmadınız mı? Enfeksiyon kapmışsınız çünkü.
cimcime1018 momgirl02 2 hafta kadar sürmüştü benim de. Sonda takılırken, çıkartılırken kendimi çok kastım o anlarda acayip acı ve yanma hissettim. Ben buna baglamistim. Gecmeseydi tabi kadın doğuma görünürdüm
Suphiye_mila13 momgirl02 daha yeni olduğu için olabilir bir de idrarda yanma enfeksiyonla alakalı olabilir devam ederse doktorunuzla görüşün
seizetheday momgirl02 2. Sezaryenimde ağrı oluyordu benimde zamanla geçti bende bir sorun oldu diye korkmuştum ama geçiyor canım
divabebedivamama momgirl02 olabilir siz mutlaka doktorunuzla görüşün zaten sezaryen çok zorlu bir süreç bir de o sıkıntıyı yaşamayın geçmiş olsun 🌺
momsipek momgirl02 sondadan dolayı ilk zamanlar yanma oluyor zamanla geçer 1 aydan uzun sürerse bir doktora danışın yine de
[silindi] momgirl02 Anlattıklarınız idrar yolu enfeksiyonu belirtileri, bi idrar tahlili verin isterseniz. Bu arada bol su tüketin.
duhaegearss momgirl02 daha çok yenisin , bende doğum yapalı üç buçuk ay oldu hoş böyle bişey yasaamadm.ama.agri çok olmuştu dilersen görün bir ama çok yenisin dediğim gibi ilk birkaç hafta zor geçiyor