momgirl02 Sezeryandan sonra idrarında yanma olan var mı? Çok afedersiniz kızlar ama sanki ben bagırsam rahmim aşagıdan düşecekmiş gibi🥲12 gün oldu dogum yapalı normal mi?
gokceege momgirl02 normal bence daha çok yeni karnınız acıyor dikişleriniz… o yüzden o hissiyat oluyor
divabebedivamama momgirl02 enfeksiyon kapmış olabilirsiniz, doğum sonrası doktorlar ilaç veriyor belli bir süre kullanılması için size vermediler mi
Adenmoms68 momgirl02 idrar yolu enfeksiyon olabilirmi acaba yasamadım ben böyle bişey ihmal etmeden gözükün bence
kbraatlas momgirl02 enfeksiyon kapmissin bende de oldu ilac olmadan geçmez o doktora git bian önce canim
divabebedivamama momgirl02 olabilir siz mutlaka doktorunuzla görüşün zaten sezaryen çok zorlu bir süreç bir de o sıkıntıyı yaşamayın geçmiş olsun 🌺