Doğum yapalı 1 hafta oldu. Dikişlerde herhangi bir acı sızı yok, canped mesane pedi kullanıyorum öncesinde normal ped kullanmıştım her ikisindede ped kenarları dikişler kurudukça yapışıp takılıyor sizin bu konuda öneriniz var mı nasıl önleyebilirim bu durumu? Doktor sürekli kuru kalsın dedi kurudukça canımı acıtıyor