Summ288 kimsenin hayatına karışmam. Evet ben gördüğüm kimseyle tanışmıyorum. Ben aslen karadenizliyim, orda kötü niyetli insana rastlamak imkansız gibi birşey mesela, fakat istanbulda çok yüksek. Buraya evlendim. İnanın şansta verdim bi tanışayım birileriyle diyerek kolu komşuylada görüştüm fakat baktım bana uygun asla değiller, ve kötü niyetlide vardı. Ben istanbulda kimseye ama kimseye güvenmem. Bela aramıyorum. Herkesin tercihi kendine