Lilysa evet oldu babası acele etme konuşur takıntı etme derdi gerçekten de öyle acele etmemek lazım her şeyi çok erken oldu diye bunun da gecikmesini dert etmiştim . Şimdi şarkıları bile söylüyor. Anne demiyor beni bebek diye seviyor yanağımı nenni der ağlarken anne diyor ilk anne dedi ama sonradan kesti demeyi . baba diyor abi , dede , hala , teyze , enişte , amca , isimleri de söylüyor . Çoğu sebzeleri , meyveleri filan da diyor hayvan seslerini söyler renkleri de . Babası işten geldiğin de çığlık atıp baba geldi diye beni çağırır. Kahve yaparız birlikte sonra babasına gidip kahvenin hazır olduğunu söyler . Bunların hepsi 2,3 ay da gelişti ekstra bi çaba da sergilemedim normal de nasılsam aynı şekilde . Biz şuan 23 aylığız . Ama şunu farkettim bazı kelimeleri sessiz söylüyor büyük ihtimalle çekiniyor. Geçen elin de ayna , cımbız vardı annecim ne yapıyorsun dedim kaşımı alıyorum dedi ama sessiz bi şekil de yeni kullandığı kelimeleri daha bi sessiz kullanıyorlar .