akarailesi asla pes etmeyin 4.ayda bırakmak için elinden geleni yapan oğluma 1 yaşına kadar emzirmek için ne çabalar verdim ne terler döktüm ama yine olsa yine yaparım 1 damla bile anne sütü alsa kâr ona.uyurken uykuya daha dalar dalmaz emzirin uyanmasına yakın hemen alın emzirin emzik kullanıyosa emziği çekip direk emzirin öyle öyle alışır