akarailesi benim bebeğim de sarılık tan ötürü hem anne sütü hem mama destekli büyüdü uzamış sarılık vardi 2 ayın sonunda geçti çok pişmanım keşke mamaya hastaneden çıkınca devam etmeseydim şuan 11 aylık 4 aylıkken bıraktı o ara babam kalp krizi geçirdi sünnet oldu felan derken stresimi aldı sanırım birde memeden biberondaki gini hızlı gelmediği için sinirleniyordu aç bıraktım ustun3 yattım tatlı sürdüm ne yaptıysam aldıramadım hala sütüm var gitmedi ama emmiyor