Hgcucuk cocomelon33 biz 2 gün gittik 3 Eylül dogumlu sınıfta en küçüğü benim iglum ve tuvalet temizlik olaylarını beceremedi için öğretmeni ile konuşup 1. Sınıfta bıraktırma kararı aldık seneye tekrar 1. Sinif olcak dedi bana
Denizpasam Karbet biz şuan 2.sınıfa geçtik. Akademik olarak gayet iyi sınıfın iyi öğrencilerinden. Arkadaş ilişkileri olarak da bir sorun yaşamadık.