Denizpasam merhaba bizde aynı durumdayız.. Eylül doğumluyuz ben gittim okulla konuştum göndermicem diye, rapor dendi fakat sağlıklı çocuğuma rapor almakta mantıklı gelmedi, devamsızlık hakkını kullanıcam dedim.. tamam dediler numaramı aldılar bir ay sonra çağırıcaz dilekçe yazıcaz dediler neden devamsız olduğuna dair bu kadar.. bende çok küçük olduklarını düşünüyorum ortaokul öğretmeniyim ve gerçekten okula erken başlayanlar ortaokula geçtiğinde çok zorlanıyorlar.. 1.sınıf ayrı dert zaten çoğu sınıf öğretmeni arkadaşım gönderme dedi