mom97X ak1905 canım valla ben hiç hap kullanmadım ama çevrede hep zararlı hormonları bozuyor gibi şeyler duydum, en rahatı spiral + prezervatif diye düşündüm o yüzden
ak1905 mom97X bende spiral diye düşünüyorum da korkuyorum bari bişey yapaym diyorum 😅 kol altı implantı duydum onunda parası ne kadar bilmiyorum valla pahalı mıdır acaba 😅
usenmedimyaptimbirvelet mom97X önceden spiral geri çekilme yapardık, spiral adetimi mahvettiği için onu çıkarttırdım. Şimdi prez geri çekilme yapıyoruz. Prezervatife güveniyorum ben🥲 inş bi sıkıntı çıkmaz hejdjd
mom97X kurabiyevarsimitvar kız bizde şu an sadece prezervatif şeklinde ilerliyoruz ama sürekli tırsıyoruz 😂 ekstra spiral yapcam bu gidişle 🫠
ffffffff mom97X amh ım düşük doğal gebelikti ilki doktorum yumurta rezervin az diyor bende ona güveniyorum :)
mom97X Bolmayonezlitavukdoner çünkü spiral ile de hamile kalan çok kişi var bu yüzden garanti olsun diyoruz
Dilaylaa 2mutlubebeannesi dört yıl önce 4500 TL ye yaptırmıştım üç yıl sonra süresi doluyor geçen sene çıkartıp diğer koluma yenisi takıldı oda 8 bin küsür ödedim özel klinikte .
usenmedimyaptimbirvelet mom97X olabiliyor, benim düzenş bozdu kanama çoğaldı Haliyle yorgun oluyordum bende ona bağladım çıkarttırdım
DevosMom mom97X spiral+ implant+ hap + prezervatif+ geri çekilme yapasım var kombo.. Korunurken hamile kalınca maalesef böyle fantastik şeyler düşünüyor insan.. Ya da en temizi sevişmemek olabilir
mom97X Dilaylaa ya çok pahalıymış, keşke uygun olsaydı, daha rahat bi korunma yöntemine benziyor gibi
Ednurr7 Dilaylaa Ben de hap ile korunuyorum merak ettim sensiz mi kullandınız yoksa düzenli kullanmaya rağmenmi prezervatif ile ilk defa korunacağım doğru kullanımından kasıt ne 🤷♀️acaba kusura bakmayın çocuk istemiyorum 😫
Dilaylaa Ednurr7 hapı ben düzenli kullanırken hamile kalmıştım . Prezervatifin boyutları var boyut konusu önemli ikincisi ilişkinin sonunda takanlar var buda yanlış üçüncüsü kontrol etmek kaliteli prezervatif almak gerekiyor .