mom97X Kızlar nasıl korunuyorsunuz ? Biz evlendikten sonra 2 yıl prezervatif ile korunduk, isteğimizle bi çocuk yaptık yeni 2 aylık oldu. Şimdi artık bir karar aldık bundan sonra hiç çocuk düşünmüyoruz. Keşke bağlatsaydım ama kararımız yeni oldu.. Spiral + Prezervatif diye düşünüyoruz. Bu şekliyle biraz daha garanti olur dedik. Spiraldan de korkuyorum ama mecbur yapacam 🥴
Bolmayonezlitavukdoner mom97X sizinle ilgisi yok ama bu durumu saçma buluyorum o kadar zahmet edip spiral taktıracaksınız neden ekstra prez ile de korunuyorsunuz ki😐
Ar1 mom97X şuan bebişiniz çok küçük olduğu için 2. Çocuk düşünmüyorsunuz muhtemelen ama büyüdükçe fikriniz değişecek bağlatmadığınız iyi olmuş 😊 biz prezervatifle korunuyoruz
mom97X NeclaLeylaCeydaOhnealaneala hap çok zararlı diyolar ya, bazen insan unutuyor bazen alamıyor filan 🥴
ak1905 mom97X ne gibi zararları varmış yaa bende spiral istyodum iki senedir korkudan cesaret edemedim artık heray korkudan yüreğim ağzımda bu ay da adet olym ilaç baslym diyodum 🤦🏻♀️
mom97X NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ya bilmiyorum ben kullanmadım ama çevrede hep hormonları bozuyor filan şeyler dediler kişiden kişiye de değişiyor olabilir 🤷🏻♀️
Dilaylaa Uzun yıllar prezervatif kullandık doğru kullanımda neredeyse imkansız hamile kalmak , sıkıldığım için daha sonra hapa başlamıştım birkaç yıl ama hap kullanırken kızıma hamile kaldım , dört yıldır da kol altı implant ile korunuyorum ✅
Ednurr7 Dilaylaa Ben de hap ile korunuyorum merak ettim sensiz mi kullandınız yoksa düzenli kullanmaya rağmenmi prezervatif ile ilk defa korunacağım doğru kullanımından kasıt ne 🤷♀️acaba kusura bakmayın çocuk istemiyorum 😫
mom97X ak1905 canım valla ben hiç hap kullanmadım ama çevrede hep zararlı hormonları bozuyor gibi şeyler duydum, en rahatı spiral + prezervatif diye düşündüm o yüzden
kurabiyevarsimitvar Prezervatif + Dua xlemwmzlwpwe acil sprial ya da deri altı implant yaptırmam lazım içim rahat değil
mom97X kurabiyevarsimitvar kız bizde şu an sadece prezervatif şeklinde ilerliyoruz ama sürekli tırsıyoruz 😂 ekstra spiral yapcam bu gidişle 🫠
mom97X Bolmayonezlitavukdoner çünkü spiral ile de hamile kalan çok kişi var bu yüzden garanti olsun diyoruz
Dilaylaa mom97X kol altına birkaç santimlik minik bir çubuk koyuluyor yine uyuşturup minik bir kesi ile sonra bantlıyor doktor birkaç gün sonra bandı çıkarıyorsunuz . Yarım saatlik bir işlem acısız . Yüzde doksan dokuzluk bir koruma oranı var . Yani çok memnunum ben
ffffffff mom97X amh ım düşük doğal gebelikti ilki doktorum yumurta rezervin az diyor bende ona güveniyorum :)