elanurylmz ah canım benim postu gördüm girdim hemen çünkü hamilelik doğum lohusalık VS sürecinde en zoru neydi desen lohusalıktı derim. Ve kendi kendime şunu düşündüm allahım lohusa olan herkese yardımcı olsun inşallah. Benim bebeğim 9 buçuk aylık ve benim depresyonum bir hafta sürdü. Bir hafta boyunca sürekli ağlamak istiyodum çok korkuyodum evim yabancı geldi. Kızıma bakamayacak olmanın korkusu vardı. Bir sürü soru kafamda dönüyordu ama herkesinde dediği gibi hemen geçiyo sakın korkma. Bak @mdnats bu benim insta adresim. Bana yaz ordan sana her konuda yardımcı olurum destek olurum. Ne merak ediyorsan sorabilirsin bana. Kalbini ferah tut çok güzel olacak her şey