Canım ben 50 gün önce doğum yaptım bende senin gibi soruyordum herkese öncellikle merak etme geçiyor ben ilk 15 gün deli gibi ağladım aklına gelebilecek herşeye ama nasılsın demeleri yetiyordu hıçkıra hıçkıra ağlıyordum gece ter basıyordu bir anda üşüyordum bunların hepsi geçicek benim 20 günden sonra düzelmeye başladı biraz sabır et ve ağlama isteĞini durdurma bana ağlama sütün kaçar diyorlardı ama tutamıyordum bir ara delirdm zannettm eşime beni psikologa götür dicektim farkettim ki ağlayarak içindeki atıyorsun bir reels de izlemiştim lohusayken ağlamak eski sana veda etmek demekmiş ANNE oldun artık sakın kendini kötü hissetme güzel anne herşey geçicek❤️