Neslimmmmm ben burada hep böyle kreş anaokulu postlarının altına göndermeyin sakın dedim linç yedim. 10 yılımı bu işe verdim. Anaokulu öğretmeniyim. Her türlü yerde çalıştım. Bakım evi kreş anaokulu. Yemin ediyorum size söylenilen gösterilen herşey yalan. Bu kurumlar sadece para odaklı. Yemek yemiyo evde dersiniz çocuğunuz için. Öğretmen yoo okulda çok güzel yiyor der. Anne de haklı olarak fotoğraf çeker misiniz yerken der ve o fotoğraf ne alavere dalavereyle çekilir bilemezsiniz. Yemek listeleri baştan aşağı yalan zaten. Bunlara katlanamadığım için bi çok yerden ayrılıp yeni iş buldum ama hepsinde de aynı şeyi gördüm. Güvenmeyin arkadaşlar. Devlet daha güvenilir. Biraz sabredin çalışmayın dişinizi sıkın. Ama göndermeyin