Neslimmmmm ben 2000 yılında anaokuluna gittim. Şehrimizde 2 tane özelokul vardı ikisinden birine gittim. Yani bilinen okullardı sınıf arkadaşlarımın ailelerinin durumları çok çok iyiydi. Bir cuma günü istiklal marşı sonrası servise binip evimize gittik. Sınıftan bir kız uyku saatinde uyumuş ve uyuduğumuz odada kalmış. Saatler geçmiş hava kararmış. Kızın üzerine kapıyı kilitleyip gitmişler heryer kapkaranlık kız ağlamaktan çıldırmış. Düşünün yani rezaleti servis evine geliyor kız servisten inmiyor öyle anlıyorlar okulda kaldığını korkunç bir olaydı. Ve ne yazıkki ülkemizde 24 senede hiçbir şey değişmemiş….