Bizimde öyle yüksek çıktı, hem lohusalık hem eşimin terör bölgesine tayini derken nerdeyse sütüm kesiliyordu. 1 hafta on gün ağlamaktan bebeğim ölecek korkusu yaşamaktan resemn ödüm koptu çok şükür ikinci topuk kanında bişey çıkmadı ama çok iyi anlıyorum sizi Rabbım kimseye bu korkuyu yaşatmasın.