Merhaba anneler 15 günlük olduk ilk topuk kanımız hastanede alındı 5 gün sonra sağlık ocağında alındı dün aradılar tekrar topuk kanı istendi kistik fibroliz gen hastaligi yüksek çıkmış kesin birşey yok bu aldığımız sonuç önemli bize dediler ama dünden belli dünyam basima yıkılmıs gibi çok kötüyüm Sonuç 15_30 gün arasında cikicakmis böyle birşey başına gelen oldumu