biroglanannesii1 benim büyük dayım kadın dövülmez yemek yapmamıştır evi temizlememiştir asla dövülmez ama kahpelik yaparsa alnının ortasından vurulur derdi. Kızını verirken bu cümleleri kurdu damadına. Bu toplumun çok ama çok büyük bir kısmı dayak yiyen kadın demek ki kocasını aldattı ki dayak yiyor algısına da sahip. Olayi hemen ihanetle eşleştiriyorlar tepkisizlikleri bu yüzden empati kuruyor ulan benim karı yapsa öldürürüm bile diyor. Bu hep vardı yeni nesille ilgili değil malesef. Hiçbir toplum kendi kendine düzelmez anca kanunla düzelir. Avrupa’da 1 yaşında alırlar çocukları kuralları öyle bir öğretirler ki Allah gibi kurala tapar çocuk öyle yetişir büyür. Kanun, suç, ceza denklemi olmasa hiçbir Avrupalı öyle uyumlu mükemmel insan formatnda olmayacak onların ayağını bağlayan kanunlar ve kanunları içselleştirmeleri işte bu medeniyeti getiriyor. Biz istiyoruz ki Türkiye’de abi kanun manun yok işte iyi insan olun mert olun ahlaklı olun güzel davranın bak evropaya onlar nasıl mükemmel hadi öyle olun… :)